Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Бердичівська ДПІ: Як отримувати документи через Електронний кабінет

опубліковано 18 листопада 2025 о 13:55

Фахівці Бердичівської ДПІ звертають увагу, що подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет стало ще простіше.

Порядок подання Заяви:

1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету.

2. У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО».

3. Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.

4. Підписати КЕП та надіслати.

Переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:

- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.