Фахівці Бердичівської ДПІ звертають увагу, що подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет стало ще простіше.
Порядок подання Заяви:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету.
2. У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО».
3. Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.
4. Підписати КЕП та надіслати.
Переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:
- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.