Сьогодні Центри обслуговування платників забезпечують громадянам та бізнесу зручний доступ до адміністративних та інформаційних послуг. Основна увага зосереджена на оперативності, прозорості та комфорті під час взаємодії з податковими органами податкові інспекції забезпечують платникам податків широкий спектр адміністративних послуг, спрямованих на якісне та своєчасне обслуговування.
У ЦОП платники можуть отримати :
- консультації з питань оподаткування та застосування законодавства ;
- адміністративні послуги – реєстрація, внесення змін до облікових даних, отримання довідок і витягів;
- інформація про стан розрахунків з бюджетом;
- приймання та опрацювання заяв звернень
Усі процеси здійснюються в єдиному просторі, що скорочує час обслуговування та усуває зайві бюрократичні етапи.
Більшість послуг, що надаються в ЦОП, доступні й дистанційно.
Це, насамперед :
- електронний кабінет платника, через який можливо подати заяву, отримати довідки , подати податкову звітність та інше;
- онлайн-запис на прийом, що дає змогу обрати зручний час
Так, протягом 10 місяців поточного року ЦОП Коростенської ДПІ надано 24324 адміністративних послуг, в тому числі безпосередньо в приміщенні ЦОП – 19059 , або 78,4 відс.
Найбільш популярні серед населення послуги :
видача картки платника податків , що становить 14551 , або 59,8 відс. від загальної кількості наданих послуг.
видача відомостей про джерело доходу- 3783, або 15,6 відс.
отримання витягів з реєстру платників єдиного податку -2248 , або 9,3 відс.
ЦОП працюють за принцом «єдиного вікна», що забезпечує швидке та якісне обслуговування. Працівники ЦОП Коростенської ДПІ завжди надають вичерпні консультації та допомагають коректно оформити документи.