Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Про переваги листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі

опубліковано 24 вересня 2025 о 15:05

Радомишльський пункт обслуговування платників Житомирської  ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області інформує платників про спрощений механізм подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. 

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua  (MobileID та BankID ), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Для цього: в меню «Налаштування» у вкладці «Бажання листування з податковою» слід натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет. Після цього підписати таку заяву кваліфікованим електронним підписом та надіслати.

Наголошено,  що здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі має ряд переваг:

- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- митєєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті