Радомишльський пункт обслуговування платників Житомирської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області інформує платників про спрощений механізм подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID ), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Для цього: в меню «Налаштування» у вкладці «Бажання листування з податковою» слід натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет. Після цього підписати таку заяву кваліфікованим електронним підписом та надіслати.
Наголошено, що здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі має ряд переваг:
- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
- митєєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті