Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Підсумки роботи Центру обслуговування платників станом на 01.03.2024 року

опубліковано 21 березня 2024 о 15:53

Фахівцями Центру обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги. 
Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень-лютий 2024 року становить 6741, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників – 3736. 

Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, лютому поточного року громадянам видано 1205 карток платника податків; 556 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.  

А також, найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню  документів платників єдиного податку. Так за січень-лютий 2024 року зареєстровано 454  платників єдиного податку, видано 980 витягів з реєстру платників єдиного податку. 

За січень-лютий 2024 року зареєстровано: 

- реєстраторів розрахункових операцій — 178; 

- книг обліку розрахункових операцій — 477; 

- розрахункових книжок -165. 

Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Житомирської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24».