Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Коростишівська ДПІ: переваги використання платниками податків електронних сервісів ДПС

опубліковано 20 квітня 2021 о 09:52

У Коростишівській ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області днями відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо переваг використання платниками податків електронних сервісів ДПС, зокрема подання звітності в електронному вигляді та особливостей декларування доходів громадян, отриманих у 2020 році. На запитання громадян відповідала начальник Коростишівської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області Тетяна ДЕМИДЕНКО

Наводимо найбільш актуальні запитання та відповіді на них.

Що необхідно для подання звітів в електронній формі?

Для подання звітності в електронній формі у режимі онлайн необхідно насамперед отримати електронний цифровий підпис (так званий електронний ключ), який видається Акредитованими центрами сертифікації ключів.  Перелік таких центрів можна знайти у відкритій частині «Електронного кабінету». Потім необхідно авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа в «Електронному кабінеті», отримати відомості про доходи з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків. Після отримання відповіді від ДПС слід перейти до заповнення форм звітності.

Які послуги платники можуть отримати дистанційно на період карантину?

У зв'язку із перебуванням Житомирської області у “червоній зоні” щодо захворюваності на COVID-19 начальник Коростишівської ДПІ порекомендувала платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби та скористатися послугами Електронного кабінету, який є одним із найбільш функціональних електронних сервісів, важливість використання якого особливо зросла на період карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації.

Окрім подання звітності в електронному вигляді, засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

- картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи та інші.

Подаючи звітність в електронному вигляді, платник позбавляє себе від потенційних ризиків зараження на COVID-19, зазначила очільниця.

Інформацію щодо порядку подання звітності в електронному вигляді можна отримати на офіційному вебпорталі ДПС України на головній сторінці у розділі «Електронна звітність» (Електронні сервіси) за електронною адресою: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Як отримати податкову інформацію, не відвідуючи контролюючий орган?

З метою запобігання поширення коронавірусу запроваджені карантинні заходи. Радимо Вам користуватись дистанційними формами комунікацій і максимально — електронними сервісами ДПС, які розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України, а саме:

- електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/ ;

- електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Контактна інформація Головного управління ДПС у Житомирській області розміщена на головній сторінці субсайту у розділі «Контакти».

До якої ДПІ подається податкова декларація про майновий стан і доходи?

За вибором платника податків Декларація подається за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою, поштою або засобами електронного зв’язку.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на офіційному вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити Декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

Чи можна отримати кваліфіковану допомогу при заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи у режимі онлайн та за якими контактами?

При направленні Декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про доходи та про майно, наявних в податковій.

Інформацію про порядок декларування доходів можна отримати на офіційному вебсайті ДПС України, на сторінці Головного управління ДПС у Житомирській областіі де можна переглянути всі необхідні нормативно-правові акти, знайти форму річної декларації, зразок її заповнення тощо.

Також у телефонному режимі реального часу платники податків та громадяни Коростишівського району можуть зателефонувати до центру обслуговування платників податків Коростишівської ДПІ для отримання кваліфікованої допомоги у оформленні декларацій, звітності та інше з питань подання їх засобами телекомунікаційного зв'язку. Телефони для довідок: (04130)5-23-80;5-23-38

Підчас телефонного сеансу начальник Коростишівської ДПІ запропонувала платникам податків та громадянам підписатись

на офіційні сторінки в соціальних мережах.

Facebook :

 https://www.facebook.com/TaxUkraine

- Державна податкова служба України

 https://www.facebook.com/kordpi610

- Коростишівська ДПІ

 Коростишівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області