Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Алгоритм дій клієнта, якщо при зчитуванні особистого ключа електронного підпису відображається повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації»

опубліковано 16 травня 2024 о 10:07

Повідомлення «Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації» має декілька причин: 

1. Невірно вказано пароль до носія ключової інформації.

2. Невірно обрано носій ключової інформації.

3. Перевищено число спроб введення невірного паролю. 

Для усунення даної помилки необхідно: 

- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи); 

- перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта; 

- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних». 

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись: до служби технічної підтримки програмного забезпечення, при вході до якого виникає дана помилка до представництва КНЕДП ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.