Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо стану розгляду звернень громадян за І квартал 2024 року

опубліковано 23 квітня 2024 о 14:58

Протягом І кварталу 2024 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 163 звернення від 180 громадян.

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 157 (96,3 відс.). Також надходили анонімні звернення громадян – 2 (1,2 відс.) та колективні – 4 (2,5 відс.).

Усі звернення за ознакою надходження поділяються на первинні – 142 (87,1 відс. ),  повторні – 5 ( 3,1відс.), дублетні – 12 (7,4 відс.), неодноразові  –  4 (2,4 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою, через мережу «Інтернет», засобами електронного, телефонного зв’язку – 127 звернень;

через органи влади – 11 звернень, з них через: 

Верховну Раду України  – 1;

міністерства та інші органи влади (в т.ч. Офіс Генерального прокурора та органи прокуратури, правоохоронні органи)  – 10;

від інших органів, установ, організацій – 25.

Аналіз свідчить, що всі 163 звернення стосувались фінансової, податкової політики.

Значну частину звернень, що надійшли за звітний період, становлять звернення від громадян, що потребують соціального захисту.

Так, за соціальним статусом заявників надійшло від: військовослужбовців – 3 звернення, робітників – 2, пенсіонерів – 1. Решта 174 громадяни у зверненнях не зазначили свій соціальний статус.

За категоріями авторів звернень встановлено: особи з інвалідністю ІІ групи – 7 звернення, особи з інвалідністю внаслідок війни – 1 звернення, ветеран військової служби – 1. Решта 171 громадянин у зверненнях не зазначила свій соціальний статус.

За територіальною ознакою найбільше звернень протягом звітного періоду надійшло від жителів таких населених пунктів та областей: Житомирської – 101, м. Києва – 14.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи – 86 звернень (52,8 відс.);

місцевих податків – 30 звернень (18,4 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 10 звернень (6,1 відс.);

реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 10 звернень (6,1 відс.);

реєстрації та обліку платників – 8 звернень (4,9 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 19 звернень (11,7 відс.).

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС дано роз’яснення на 54 звернення (36 відс.), вирішено позитивно 47 звернень (31,3 відс.), повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року  № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) – 42 звернення (28 відс.), направлено за належністю  відповідно до статті 7 Закону № 393 – 4 звернення (2,7 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 3 (2 відс.).

Станом на 01 квітня 2024 року 13 звернень знаходились на виконанні в ГУ ДПС.

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.