Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбувся online - вебінар щодо порядку реєстрації та застосування РРО/ПРРО в період військового часу

опубліковано 06 березня 2024 о 15:25

Сьогодні в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбувся online-вебінар щодо порядку реєстрації та застосування РРО/ПРРО в період військового часу.

Спікерами заходу були: заступник начальника відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Житомирській області Андрій Петкевічус та головний державний інспектор відділу обліку платників та об'єктів оподаткування, реєстрації за окремими видами податків, ведення реєстрів управління електронних сервісів ГУ ДПС у Житомирській області Тетяна Якименко.

У ході вебінару Андрій Петкевічус вкотре наголосив на необхідності застосування реєстраторів розрахункових операцій при здійсненні готівкових розрахунків, в т.ч. платниками єдиного податку 2 та 3 групи. Також звернув увагу щодо дотримання форми розрахункового документу платниками, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами в частині зазначення у розрахунковому документі обов’язкових реквізитів, зокрема коду УКТ ЗЕД для підакцизних товарів та цифрового значення штрих-коду марки акцизного податку при реалізації маркованих алкогольних напоїв.

Окрім того, було повідомлено про необхідність дотримання законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин з найманими працівниками.

Далі Тетяна Якименко звернула увагу присутніх на нюансах застосування програмного РРО. Зокрема, щодо роботи ПРРО в режимі офлайн, про реєстрацію програмного РРО та інше.

Під час вебінару Тетяна Якименко наголосила, що платники податків мають право самостійно обрати та встановити традиційний РРО чи користуватися програмним РРО. Окремо фахівець зупинилася на перевагах застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій та зауважила, що податкова служба надає можливість безкоштовного встановлення програмного РРО на будь-який комп'ютер чи ґаджет, та розповіла про порядок дій для реєстрації програмного РРО через Електронний кабінет платника.

Варто зауважити, у разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати ПРРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.

Для ефективної комунікації спікери одразу ж надавали відповіді на питання учасників вебінару.

Нагадуємо, що для оперативної комунікації з бізнесом діє Комунікаційна податкова платформа (zt.ikc@tax.gov.ua) та телефони «гарячих ліній» (0-800-505-521, (0412) 413-882).