Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-листопад 2023 року від сервісу «Пульс» надійшло 63 звернення, у т.ч. стосовно:
- проведення перевірки – 19;
- приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 12;
- роботи ГУ ДПС – 5;
- реєстрації Розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних – 4;
- відображення інформації по сплаті єдиного внеску в Пенсійному фонді України – 3;
- надсилання вимоги на сплату податкового боргу – 3;
- внесення змін до реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 2;
- відмови в проведенні оплати через термінал – 2;
- неотримання витягу з реєстру платників єдиного податку – 2;
- діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 1;
- надання довідок – 2;
- реєстрації підприємницької діяльності – 1;
- застосування фінансових санкцій по єдиному соціальному внеску – 1;
- розгляду заперечень до перевірки – 1;
- направлення повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів – 1;
- нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 1;
- задвоєння показників у звітності підприємства – 1;
- неотримання податкового повідомлення-рішення зі сплати земельного податку – 1;
- касування податкових повідомлень – рішень та внесення підприємства до реєстру відшкодування ПДВ – 1.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.