Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-липень 2023 року від сервісу «Пульс» надійшло 38 звернень, в т.ч. за напрямком:
- щодо проведення перевірки – 10;
- щодо відображення інформації по сплаті єдиного внеску в Пенсійному фонді України – 3;
- щодо приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 7;
- щодо внесення змін до реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 2;
- щодо надсилання вимоги на сплату податкового боргу – 2;
- щодо відмови в проведенні оплати через термінал – 2;
- щодо діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 1;
- щодо надання довідок – 1;
- щодо роботи ГУ ДПС – 2;
- щодо реєстрації Розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних – 3;
- щодо реєстрації підприємницької діяльності – 1;
- щодо застосування фінансових санкцій по єдиному соціальному внеску – 1;
- щодо розгляду заперечень до перевірки – 1;
- щодо направлення повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів – 1;
- щодо неотримання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1.
Станом на 01.08.2023 року 1 звернення перебуває на розгляді у відповідності до визначених термінів виконання.