Днями начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області Оксана Пахолюк під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповіла на запитання платників податків на тему: «Перелік адміністративних послуг, які надаються центрами обслуговування платників під час війни».
До уваги читачів надаємо підбірку запитань-відповідей на дану тематику.
1. Який режим роботи центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області під час дії воєнного стану?
Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області в умовах дії правового режиму воєнного стану працюють у звичайному режимі. Графік роботи: понеділок - п’ятниця з 8-30 до 17-00, перерва на обід з 12-00 до 12-30, субота, неділя вихідні.
У разі наявності електропостачання та у разі відсутності електроенергії у світловий робочий час центри обслуговування забезпечують якісне надання громадянам та бізнесу адміністративних та інших послуг. Під час повітряної тривоги обслуговування платників припиняється та пропонується платникам перейти у безпечне місце.
2. Де можна ознайомитись з переліком адміністративних послуг, що надаються центрами обслуговування платників?
Перелік адміністративних послуг, що надаються центрами обслуговування платників розміщений на субсайті Головного управління ДПС у Житомирській області (www.zt.tax.gov.ua) у розділі «Діяльність»/«Адміністративні послуги».
Крім того, до кожної адміністративної послуги, згідно переліку, прикріплені файли з інформаційною карткою, бланком заяви/запиту та зразком заповнення. Інформаційна картка адміністративної послуги містить інформацію щодо найменування, місцезнаходження, режиму роботи, телефонів центрів обслуговування; перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги; строк надання послуги; можливі способи отримання; акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги.
Таким чином, за допомогою Електронного кабінету можливо створити та надіслати заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС, що дає можливість платнику утриматись від особистого відвідування ЦОП і у зручний час вирішити свої питання онлайн.
3. Чи може фізична особа-підприємець – платник єдиного податку надіслати через Електронний кабінет запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку?
Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.
У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
4. Чи може юридична особа для реєстрації неприбуткової установи надіслати заяву за формою №1-РН через Єдине вікно подання електронної звітності або «Електронний кабінет»?
Реєстраційна заява за формою №1–РН може бути подана (надіслана) неприбутковою організацією, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Засобами електронного зв’язку в електронній формі Заява подається до контролюючого органу за ідентифікатором форми J1310502, зокрема з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.