Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Подання звітності в електронному вигляді – легко, швидко, зручно!

опубліковано 07 вересня 2022 о 15:43

Подання електронної звітності – важлива складова електронного розвитку інформаційного суспільства, впровадження якої сприятиме створенню умов для відкритого і прозорого державного управління, покращення бізнес-середовища та інвестиційного клімату в країні.

Основними перевагами подання звітності в електронному вигляді є:

- економія робочого часу;

- арифметичний контроль за показниками податкової звітності;

- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

- підтвердження доставки звітності (податковий орган надсилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами комунікаційного зв'язку);

- постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві;

- конфіденційність інформації;

- автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів;

- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

Акцентуємо увагу, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період воєнного стану, оскільки є можливість платникам спілкуватися та отримувати інформацію, перебуваючи за кордоном.

Можливість електронного спілкування  забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – Електронний кабінет платника податків.

За допомогою Електронного кабінету платник податків має змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом, здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем, здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування.

Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису.

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

-   13312, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, ЦОП Бердичівської ДПІ, тел. (04143) 4-14-52;

-   10014, м. Житомир, майдан Перемоги, 2,  ЦОП Житомирської ДПІ, тел. (0412) 47-28-22, факс (0412) 418-537.

З інформацією щодо подання звітності в електронній формі можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДПС України в рубриці «Електронна звітність» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/).