Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом 2021 року на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 437 письмових звернень громадян

опубліковано 12 січня 2022 о 15:57

Одним із пріоритетних напрямків в організації роботи Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) є своєчасне та кваліфіковане реагування на проблеми, порушені в зверненнях громадян, та оперативне вжиття заходів, які запобігатимуть надходженню скарг та створенню конфліктних ситуацій.

З метою всебічного розгляду питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, ГУ ДПС систематично вживає низку заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ГУ ДПС, проводиться робота щодо покращення якості їх розгляду, узагальнення та здійснюється постійний аналіз питань, порушених у зверненнях.

Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо отримання ними обґрунтованих, повних та своєчасних відповідей на звернення.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян засвідчив, що у 2021 році до ГУ ДПС надійшло 437 письмових звернень громадян від 477 громадян (у тому числі 180 електронних).

У письмових зверненнях, що надійшли до ГУ ДПС протягом 2021 року найчастіше заявниками порушувались такі питання: проведення контрольно-перевірочної роботи (120 звернень або 27,5%), нарахування та сплата загальнодержавних і місцевих податків (110 звернень або 25,2%), реєстрації та обліку платників податків (38 звернень або 8,7%), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (30 звернень або 6,9 %), консультації з питань податкового законодавства (30 звернень або 6,9 %) та інші.

У складі звернень, які надійшли протягом звітного року 7 скарг. На думку заявників, всі скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ГУ ДПС. Жодна із розглянутих скарг громадян, на здійснення посадовими особами ГУ ДПС неправомірних, на думку заявників, дій не підтвердилась та заявникам надано відповідні роз’яснення у встановлені законом терміни.

Серед звернень громадян – 11 колективних (питома вага таких звернень становить 2,5%) від 51 громадянина та 10 анонімних звернень (питома вага таких звернень становить 2,3%).

За соціальним станом заявників найбільше звернень від пенсіонерів (7 або 1,6%). Від військовослужбовців та працівників бюджетної сфери надійшло по 3 звернення (0,7%), робітників – 2 звернення (0,4%), по одному зверненню надійшло від підприємця та студента (0,2%). У значній частині звернень неможливо визначити соціальний стан авторства заявників (460 звернень або 96,4% від загальної кількості заявників).

Від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України до ГУ ДПС за звітний період письмових звернень не надходило.  

За категоріями авторів в 461 випадку або 96,6% авторів звернень не можливо визначити. Від громадян, які потребують соціального захисту надійшло 16 звернень або 3,4% всіх авторів звернень, з них: 5 від учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 4 – від осіб з інвалідністю ІІ групи, по 2 звернення від учасників бойових дій та ветеранів військової служби, по 1 зверненню від осіб з інвалідністю І та ІІІ груп.

 За результатами розгляду фахівцями ГУ ДПС з 437 письмових звернень громадян розглянуто 430 звернень: на 192 звернення надано відповідні роз’яснення; проблемні питання по 126 зверненням вирішено позитивно; 89 звернень відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі - ЗУ) повернуто авторам; 15 звернень не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ, 8 звернень переслано за належністю. Решта звернень (7) залишаються на розгляді, оскільки не настав їх термін виконання.