Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У податковій службі Житомирської області надали понад 95 тисяч адміністративних послуг

опубліковано 11 жовтня 2021 о 15:19

Надання адміністративних послуг Головним управлінням ДПС у Житомирській області здійснюється, у 22-х центрах обслуговування платників. Роботу з обслуговування платників у ЦОП забезпечують 98 працівників.

Протягом дев’яти місяців цього року платникам податків надано 95,4 тис.адміністративних послуг.

Головне управління надає адміністративної послуги, як результату здійснення діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних, або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.

Якість та своєчасність надання адміністративних послуг перебуває під особливим контролем.

Найчастіше відвідувачі звертаються за наданням наступних адміністративних послуг: видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – 39,9 тис., видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 16,9 тис.,  реєстрація платника єдиного податку – 7,5 тис., реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 5,1 тисяч.

ДПС системно працює над тим, щоб дати можливість кожному платнику отримати необхідну інформацію - це їх право, яке гарантується Законом України “Про адміністративні послуги”.