В Головному управлінні ДПС у Житомирській області здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС в області за січень – квітень 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 21 звернення, в т.ч. за напрямком:
- щодо списання боргу з єдиного соціального внеску – 4;
- щодо приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 4;
- щодо діяльності ЦОП області – 3;
- щодо здійснення відшкодування податку на додану вартість – 2;
- щодо наявності податкового боргу – 2;
- щодо невидачі фіскальних чеків в магазині - 1;
- щодо проведення змін місця реєстрації суб’єкта господарювання – 1;
- щодо складення акту про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням – 1;
- щодо отримання податкової знижки – 1;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 1;
- щодо розблокування податкових накладних – 1.
Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.