Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На сервіс «Пульс» надійшло 11 звернень за січень – березень 2021 року

опубліковано 06 квітня 2021 о 16:48

Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС), якому доручена співпраця із Контакт-центром ДПС сервіс «Пульс» (далі – сервіс «Пульс»), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень – березень 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 11 звернень, в т.ч. за напрямком:

-   щодо наявності та списання боргу з єдиного соціального внеску – 3;

-    щодо приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 3;

-   щодо здійснення відшкодування податку на додану вартість – 1;

-   щодо подання звітності в Центрі обслуговування платників – 1;

-   щодо невидачі фіскальних чеків в магазині - 1;

-   щодо проведення змін місця реєстрації суб’єкта господарювання – 1;

-   щодо складення акту про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням – 1.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.

Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.