Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Змінено порядок організації роботи центрів обслуговування платників на час дії карантину

опубліковано 02 квітня 2021 о 15:24

Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що порядок обслуговування у ЦОП змінено, оскільки з 03 березня 2021 року Житомирська область перебуває у “червоній” зоні щодо захворюваності на COVID-19.

Важливо знати наступне:

- з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530–IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної  хвороби COVID-19» (далі – Закон № 530). Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення;

- результат розгляду звернень, які передбачають надання довідки, витягу, реєстраційного посвідчення, тощо, можливо отримати після закінчення карантину, з урахуванням положень Закону №530;

- послуги надаються в онлайн режимі, враховуючи вимоги Закону № 530;

- прийом  відвідувачів у ЦОП відбувається за попереднім записом (за телефонами, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, зокрема: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків; внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;

- інформація щодо реєстрів діючих ліцензій роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також внесення місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання буде оприлюднюватися на веб-порталі ДПС, у зв’язку з чим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину;

- візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок;

- прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, відбувається через:

1) скриньки для кореспонденції, розміщені біля входу у ЦОП;

2) режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ);

3) поштою за адресою:10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; а також за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”;

4) електронною поштою, дотримуючись норм чинного законодавства: zt.official@tax.gov.ua;

- прийом відвідувачів у відокремлених пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантину здійснюється за попереднім записом у телефонному режимі з обмеженою кількістю відвідувачів:

(0412) 413-899 (ЦОП Житомирської ДПІ);

(04143) 2-20-23 (ЦОП Бердичівської ДПІ).