Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Протягом 2019 року сервісом «Пульс» скористалось 69 громадян

опубліковано 11 січня 2020 о 10:05

Сервіс “Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі - Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

За січень-грудень 2019 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 69 звернень (в т.ч. 2 - анонімних), із них:

-         1 звернення щодо облікових даних платника;

-         5 звернень щодо подання звітності;

-         1 звернення щодо умов переходу на спрощену систему;

-         2 звернення щодо оскарження податкової вимоги;

-         3 звернення щодо проведення обшуків та дій працівників;

-         8 звернень щодо питань з податку на додану вартість, в т.ч. щодо реєстрації податкових накладних;

-         1 звернення щодо коригування даних в Інтегрованій картці платника;

-         3 звернення щодо режиму та організації роботи установи;

-         2 звернення щодо отримання податкової знижки;

-         3 звернення щодо податку на нерухоме майно;

-         1 звернення щодо підстав проведення перевірки;

-         39 звернень-повідомлень щодо ймовірного ухилення від сплати податків.

На порушені питання платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено згідно вимог чинного законодавства.