Сервіс “Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі - Інформація).
Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
За січень-грудень 2019 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 69 звернень (в т.ч. 2 - анонімних), із них:
- 1 звернення щодо облікових даних платника;
- 5 звернень щодо подання звітності;
- 1 звернення щодо умов переходу на спрощену систему;
- 2 звернення щодо оскарження податкової вимоги;
- 3 звернення щодо проведення обшуків та дій працівників;
- 8 звернень щодо питань з податку на додану вартість, в т.ч. щодо реєстрації податкових накладних;
- 1 звернення щодо коригування даних в Інтегрованій картці платника;
- 3 звернення щодо режиму та організації роботи установи;
- 2 звернення щодо отримання податкової знижки;
- 3 звернення щодо податку на нерухоме майно;
- 1 звернення щодо підстав проведення перевірки;
- 39 звернень-повідомлень щодо ймовірного ухилення від сплати податків.
На порушені питання платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено згідно вимог чинного законодавства.