З метою забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, прозорості та відкритості своєї діяльності, Головним управлінням ДПС у Житомирській області забезпечено розгляд документів, з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли засобами поштового зв’язку та електронною поштою.
Так, упродовж січня - листопада 2019 року надійшло 92 запити на отримання публічної інформації, з них - 56, або 61 відс. запитів отримано від фізичних осіб, 36 - запитів, або 39 відс. від юридичних осіб.
Запитувачів цікавила наступна інформація: суми нарахованих та сплачених податків, графік роботи відокремлених структурних підрозділів, наявність вакантних посад, відомості із Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, про право власності на земельну ділянку, щодо сум податкового боргу, щодо податкової та фінансової звітністі, надання копій документів.
У результаті розгляду запитів на інформацію задоволено – 76, надано відмову на підставі п.1 ст.22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» на 14 запитів, в т.ч. направлено до належного розпорядника інформації 1 запит, перебувають на розгляді в зв’язку із ненастанням граничного терміну надання відповіді – 2 запити.
На вказані запити відповіді надані у встановлені законодавством терміни.