Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Коростенська ДПІ: Безбар’єрність в податковій -рівні можливості для кожного

опубліковано 29 вересня 2025 о 09:48

Коростенська ДПІ повідомляє, що державна податкова служба України бере участь у реалізації Національної стратегії із створення безбарʼєрного простору в Україні на період до 2030 року. Мета цієї стратегії – створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими шляхом інтегрування фізичної, інформаційної, цифрової, соціальної та громадянської, економічної та освітньої безбарʼєрності до всіх сфер державної політики.

Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.

Безбарʼєрність у ДПС - це:

- доступ до онлайн-сервісів.

Контакт-центром ДПС на постійній основі надаються фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС, а також щодо функціонування Електронного кабінету та інших електронних сервісів, роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС (далі – Надавач). Послуги надаються різними засобами комунікації за вибором платника податків – телефоном, електронною поштою та чатом у месенджерах.

Крім того, Контакт-центр ДПС здійснює наповнення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (далі – ЗІР), розміщеного на вебпорталі ДПС, та забезпечує підтримку його в актуальному стані.

Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб, розміщеною у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» ЗІР. Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять.

Для отримання онлайн інформаційно-довідкових послуг від Контакт-центру ДПС можна скористатись чатом безпосередньо у ЗІР або кнопками швидкого переходу до:

- месенджеру Viber;

- форми відправки електронного листа із запитанням.

 

Контакт-центр ДПС також здійснює надання електронних довірчих послуг, зокрема,  суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам на всій території України. Користувачі, що мають чинні сертифікати, можуть скористатися онлайн сервісами:

- повторного, дистанційного формування сертифікатів за електронним запитом для самостійного продовження терміну дії сертифікатів на 2 роки;

- дистанційного формування сертифікатів для програмних РРО, що дає змогу сформувати юридичним особам сертифікати для програмних РРО.

З переліком послуг Надавача можна ознайомитись на його офіційному інформаційному ресурсі.

ЗІР та офіційний вебсайт Надавача адаптовані для користування особами з порушенням зору з використанням відповідних вбудованих інструментів браузерів.

При облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.

Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.