Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Коростенської ДПІ: Листування з податковою через Електронний кабінет

опубліковано 25 вересня 2025 о 09:24

Працівники Коростенської ДПІ продовжують   роз‘яснювальну  роботу з платниками податків  щодо переваг листування з податковою через Електронний кабінет.

Відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України, платник податків може самостійно обрати формат листування з податковими органами. Для цього достатньо подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма наведена в додатку 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету).

Якщо така заява подана, вся офіційна кореспонденція від податкової надходитиме в електронному форматі через Електронний кабінет із повідомленням на електронну пошту платника про: тип документа,   дату та час його надсилання в кабінет.

Подати  Заяву  і скористатися всіма можливостями Електронного кабінету можна  вже сьогодні.

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:

1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

2. Обрати режим «Введення звітності»

У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити.

Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F / J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F / J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет).

3. Заповнити форму документа

У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити.

Після успішного заповнення Зберегти заяву.

4. Підписати та відправити документ до контролюючого органу

Підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису та відправити підписану заяву.