Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками

опубліковано 24 вересня 2025 о 15:10

Безбар'єрність — це умови, які дозволяють кожній людині, незалежно від віку, стану здоров’я, або інших обставин, мати рівний доступ до всіх можливостей, які пропонує суспільство. Це стосується не лише людей з інвалідністю, але й батьків із дітьми, літніх людей та всіх, хто стикається з будь-якими перешкодами у повсякденному житті.

ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і  прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.  

Для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення забезпечено доступність приміщень у Центрах обслуговування платників. При цьому, першочергова увага приділяється зручності для таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.  

Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.  

Працівник Житомирської ДПІ (пункт обслуговування в м.Радомишль ) Сергій Кисельчук надає практичну допомогу громадянам України які самостійно не можуть замовити через Електронний кабінет адміністративні послугу щодо отримання відомостей з ДРФО - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору ( в електронному вигляді)

Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному.