На запитання платників податків відповідала заступник начальника відділу організації роботи та документообігу Житомирській ДПІ Наталя Гончарук.
Одним із пріоритетних напрямів роботи ДПС в умовах воєнного стану залишається розвиток онлайн-сервісів для задоволення потреб платників та забезпечення електронної взаємодії з податковими органами.
Під час телефонного спілкування посадовець розповідала, які саме сервісні послуги можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому звернув увагу, що завдяки електронним сервісам ДПС можна не лише подати податкові декларації (розрахунки), але й надіслати заяви, отримати довідки, ознайомитись з корисною інформацією від податкової служби тощо.
Учасники «гарячої лінії» цікавилися, чи можна в Електронному кабінеті здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності. Так, у приватній частині Електронного кабінету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) можна здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності.
Посадовець наголосила, що Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Електронний кабінет є найбільш популярним сервісом ДПС, адже скорочує час на оформлення та подання податкової звітності, зберігаючи час для бізнесу. Були й запитання про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій.
Податківець закликала додзвонювачів користуватись електронними сервісами та впевнитись у перевагах дистанційного формату спілкування з податківцями.
Разом з тим додзвонювачі цікавилися застосунком «Моя податкова», який можна завантажити на телефон як на платформі Android, так і IOS.
Наталя Гончарук звернула увагу, що «Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем, які можна завантажити також на телефон, та порекомендував використовувати цей додаток.
Мобільний застосунок надає багато можливостей, наприклад: отримання інформації про адресу реєстрації, об’єкти оподаткування, борг та отримані ППР; направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримання відомостей про суми виплачених доходів; подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка); перегляд інформації про стан розрахунків із бюджетом, подання Заяви до Реєстру волонтерів; отримання повідомлень від контролюючого органу.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», надано повну та вичерпну відповідь.
Підписатись на сторінку Фейсбук в Житомирській ДПІ: https://www.facebook.com/profile.php?id=61574640553883