Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: підсумки роботи ЦОП Житомирської ДПІ за 2023 рік

опубліковано 16 січня 2024 о 14:26

Фахівцями Житомирської ДПІ у Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги. 
Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень-грудень 2023 року становить 38881, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників – 19396. 

Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-грудніпоточного року громадянам видано 12884  карток платника податків; 3513 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.  

Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 3100  платників єдиного податку, видано 6046 витягів з реєстру платників єдиного податку. 

За січень-грудень 2023 року зареєстровано: 

- реєстраторів розрахункових операцій — 1149; 

- книг обліку розрахункових операцій — 2985; 

- розрахункових книжок - 671. 

З початку року суб’єктам господарювання видано 351 витяг з реєстру платників податку на додану вартість. 

Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Житомирської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24».