В Центрі обслуговування платників Житомирької ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області можна отримати адміністративні послуги, подати податкову звітність, отримати консультації та роз’яснення з питань податкового законодавства.
Для зручності платників податків у Центрі обслуговування платників Житомирської ДПІ розміщені інформаційні та тематичні стенди з питань застосування норм податкового законодавства, зразки заповнення заяв, податкової звітності, єдиного внеску та перелік надання адміністративних послуг, роз’яснення щодо одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, застосування РРО/ПРРО, тощо.
У 2021 року з питань отримання адміністративних послуг до Житомирської звернулось понад 32000 суб’єктів господарювання.
За цей період громадянам видано 13293 карток платників податків та внесені відповідні відмітки до паспорта громадянина України.
Також, 3952 громадян отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
З минулий рік проведено реєстрацію 4872 платників єдиного податку - суб’єктів підприємницької діяльності, видано 3038 витяг з реєстру платників єдиного податку.
Крім того, фахівцями ДПІ проведено реєстрацію 2202 реєстраторів розрахункових операцій, 3524 книг обліку розрахункових операцій, 125 розрахункових книжок.
Також, видано 134 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи(податкову декларацію) та 184 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.
Пропонуємо надавати перевагу отриманню послуг в онлайн – режимі, використовуючи можливості сервісу «Електронний кабінет».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.