Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Баранівська ДПІ: Особливості оформлення довіреностей

опубліковано 22 листопада 2021 о 16:33

Баранівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області повідомляє, що усі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру у порядку, визначеному Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 29 вересня 2017 року №822, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2017 року за № N 1306/31174 .

Інформація, що збирається, використовується, формується контролюючими органами у зв'язку з реєстрацією і обліком фізичних осіб, вноситься до Державного реєстру фізичних осіб та використовується з урахуванням обмежень, передбачених для податкової інформації з обмеженим доступом.

За бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред'явлення повертається) та її копії.

У такому випадку довіреність повинна містити один із таких пунктів (в залежності від запитуваної інформації):

- «надаю право подати заяву на проведення реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (або реєстрація в окремому реєстрі Державного реєстру) та отримати документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників;

- «надаю право подати заяву на внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (до окремого реєстру Державного реєстру) та отримати документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»;

- «надаю право подати заяву та отримати довідку про відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела  виплачених доходів та утриманих податків.

У період дії карантинних обмежень в Україні при реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесенні змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та при отриманні відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків рекомендуємо скористатися електронними сервісами та ресурсами, які доступні для всіх платників податків.