Баранівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області повідомляє , що платник податку має право включити до податкової знижки частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом за умови наявності документального підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки:
- кредитного договору та нотаріально завіреного договору іпотеки;
- відповідних платіжних документів, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я, по-батькові платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів).
Якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник зазначає в податковій декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.
- паспорта платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит;
- річну податкову декларацію про майновий стан і доходи;
- довідку про заробітну плату за звітний податковий рік;
Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи, а оригінали цих документів підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Податковим кодексом України.