Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лугинська ДПІ: Шеринг копій цифрових документів за допомогою застосунку «Дія»

опубліковано 21 липня 2021 о 09:01

Посадовими особам Центру обслуговування платників Лугинської ДПІ ГУ ГУ ДПС у Житомирській  області, при наданні адміністративних послуг, здійснюється перевірка достовірності (валідація) та отримання (шеринг) електронних копій цифрових документів.

Так, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру, від платників податків, які надають інформацію з додатку «Дія», не вимагається надання паперових носіїв документів, що підтверджують особу.

На даний час для шерингу доступні такі види документів:

  • Паспорт громадянина України у формі ID-картки (е-паспорт);
  • Біометричний закордонний паспорт громадянина України (е-паспорт для виїзду за кордон);
  • Свідоцтво про народження (е-свідоцтво);
  • Довідка внутрішньо переміщеної особи (ВПО);
  • РНОКПП (єРНОКПП).

 Для Державної податкової служби на сьогодні пріоритетом залишається розвиток сервісної складової та цифровізація послуг для платників. Саме тому всі ініціативи інших органів державної влади, які дозволяють полегшити платникам податків (громадянам) процес отримання послуг, завжди підтримуються.

Покрокова інструкція користувача (в тому числі і відео інструкція) застосунку ДІЯ розміщена на Порталі ДІЯ https://diia.gov.ua в розділі «Новини»/ «Як користуватися цифровими паспортами в Дії?»