Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ : У Центрі обслуговування платників громадяни можуть отримати консультаційні та адміністративні послуги

опубліковано 14 червня 2021 о 17:11

Питання ефективності та якості обслуговування платників – один з основних пріоритетів діяльності Житомирської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області.

Як зазначає завідувач сектору ДРФО Жанна Курцева: «У ЦОП громадяни можуть отримати консультаційні та адміністративні послуги: подати звітність, оформити документи, отримати всі необхідні довідки з мінімальною витратою часу.

Щодо законодавчих норм, то відповідно до п. 1 розд. IІІ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822), для проведення реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру використовуються дані документа, що посвідчує особу, зокрема, для громадян України: паспорт громадянина України; паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном), тимчасове посвідчення громадянина України.

Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє: довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру; довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи; довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).

Пам’яткою для заповнення Облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Заява за ф. № 1ДР) (додаток 2 до Положення № 822), яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі визначено, що адреса реєстрації місця проживання зазначається відповідно до документа, що посвідчує особу, без скорочення. Адреса фактичного місця проживання заповнюється у разі, якщо така адреса відрізняється від адреси реєстрації місця проживання (на підставі відповідного документа, наприклад: довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; довідки, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї, договору оренди майна).

Фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться, зокрема, до Облікової картки, протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про зміну даних, що вносяться до облікової картки за формою № 5ДР (додаток 12 до Положення № 822) (п. 1 розд. IX Положення № 822).

Фізичні особи подають зазначені заяви особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу».