Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до Житомирської митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.09.2017

опубліковано 08 вересня 2017 о 14:42

З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Житомирською митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли на митницю поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, станом на 01.09.2017 з початку року до Житомирської митниці ДФС надійшло 23 запити на отримання публічної інформації, з них 15 запитів - електронною поштою (в т.ч. 5 запитів отримано митницею за  належністю, в порядку ст.22 Закону), 8 - поштою.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону станом на 01.09.2017 з початку року Житомирською митницею ДФС розглянуто запити від:

- фізичних осіб – 15 ( або 65 %);

- представників засобів масової інформації – 8 ( або 35 %);

У серпні поточного року до Житомирської митниці ДФС надійшло 8 запитів на публічну інформацію, з них 5 запитів надійшло поштою (в т.ч. 1 запит отримано митницею за  належністю, в порядку ст.22 Закону), 3 – електронною поштою.

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо: здійснення митних формальностей відносно товарів, транспортних засобів, сплати митних платежів, діяльності підприємств; статистичних даних експорту-імпорту товарів; кадрових питань, іншої митної інформації.

За результатами розгляду відповіді на запити митницею надано своєчасно, з дотриманням вимог статті 20 Закону.

Слід зауважити, що окремі запитувачі звертались до Житомирської митниці ДФС  з запитами, на їх думку, на отримання публічної інформації, хоча за змістом ці звернення є проханням надати консультацію з питань практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України або зверненням громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

До уваги запитувачів

Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення; оплатністю тощо.

Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян” та пункту 5 розділу ІІ наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929, зокрема, електронне звернення, надіслане до Житомирської митниці ДФС без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.