Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію, що надійшли до Житомирської митниці ДФС за січень-жовтень 2016 року відповідно Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації»

опубліковано 03 листопада 2016 о 11:58

Відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”  за січень-жовтень 2016 року до Житомирської митниці ДФС надійшло 15 інформаційних запитів, з них за жовтень поточного року 2 запити.

 За формою подання:

-                     12 запитів електронною поштою;

-                       3 запити – засобами поштового зв’язку.

Щодо категорії запитувачів, які зверталися до Житомирської митниці ДФС:

-                       8 запитів від фізичних осіб;

-                       4 запити від юридичних осіб;

-                       3 запит від представників засобів масової інформації.

У інформаційних запитах, що надійшли до митниці у звітному періоді,  запитувачі порушували питання щодо:

-           інформації про штатну та фактичну чисельність;

-           інформації з питань основних показників діяльності Житомирської митниці ДФС за 2013-2015 роки;

-           статистичні дані роботи митниці за період 2014-2015 роки;

-           надання переліку міжнародних пунктів пропуску на яких здійснюється митний контроль;

-           щодо результатів перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади“, які розміщені на веб-сайті ДФС;

-           про отримання копій декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру посадових осіб за 2014-2015 роки;

-           процедури митного оформлення в режимі “транзит“;

-           інформації щодо зупинення перебігу 10-денного строку транзитного перевезення у зв’язку з наявністю обставин непереборної сили,

-           експорту товарів з регіону;

-           кількості судових позовів, пред’явлених до Житомирської митниці ДФС та задоволених за 2015 рік та перше півріччя 2016 року, а також суми відшкодованих збитків, завданих Житомирською митницею ДФС;

-           відповідальність за порушення митних правил щодо не розмитнених    автомобілів;

-           про митний режим “тимчасового ввезення“.

За результатами розгляду посадовими особами Житомирської митниці ДФС всі запити задоволено та надано вичерпні відповіді. Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що всі опрацьовані у встановлений законом 5-денний строк. 

Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:

- на поштову адресу:

Житомирська митниця ДФС

10003 Україна м. Житомир вул. Перемоги, 25

- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua

- факсом: (0412) 426-319; 

- телефоном: (0412) 418-950.

Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 год. до 13-00 год. та з 13-45 год. до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45год.)).