Відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” за січень-жовтень 2016 року до Житомирської митниці ДФС надійшло 15 інформаційних запитів, з них за жовтень поточного року 2 запити.
За формою подання:
- 12 запитів електронною поштою;
- 3 запити – засобами поштового зв’язку.
Щодо категорії запитувачів, які зверталися до Житомирської митниці ДФС:
- 8 запитів від фізичних осіб;
- 4 запити від юридичних осіб;
- 3 запит від представників засобів масової інформації.
У інформаційних запитах, що надійшли до митниці у звітному періоді, запитувачі порушували питання щодо:
- інформації про штатну та фактичну чисельність;
- інформації з питань основних показників діяльності Житомирської митниці ДФС за 2013-2015 роки;
- статистичні дані роботи митниці за період 2014-2015 роки;
- надання переліку міжнародних пунктів пропуску на яких здійснюється митний контроль;
- щодо результатів перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади“, які розміщені на веб-сайті ДФС;
- про отримання копій декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру посадових осіб за 2014-2015 роки;
- процедури митного оформлення в режимі “транзит“;
- інформації щодо зупинення перебігу 10-денного строку транзитного перевезення у зв’язку з наявністю обставин непереборної сили,
- експорту товарів з регіону;
- кількості судових позовів, пред’явлених до Житомирської митниці ДФС та задоволених за 2015 рік та перше півріччя 2016 року, а також суми відшкодованих збитків, завданих Житомирською митницею ДФС;
- відповідальність за порушення митних правил щодо не розмитнених автомобілів;
- про митний режим “тимчасового ввезення“.
За результатами розгляду посадовими особами Житомирської митниці ДФС всі запити задоволено та надано вичерпні відповіді. Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що всі опрацьовані у встановлений законом 5-денний строк.
Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:
- на поштову адресу:
Житомирська митниця ДФС
10003 Україна м. Житомир вул. Перемоги, 25
- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua
- факсом: (0412) 426-319;
- телефоном: (0412) 418-950.
Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 год. до 13-00 год. та з 13-45 год. до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45год.)).