Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо задоволення запитів на публічну інформацію, що надійшли до Житомирської митниці ДФС за січень-листопад 2016 року відповідно Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації»

опубліковано 08 грудня 2016 о 16:09

З метою забезпечення прозорості та відкритості суб’єктів владних повноважень, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” Житомирською митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації.

Так, станом 01.12.2016 року до Житомирської митниці ДФС надійшло 19 інформаційних запитів, з них за листопад поточного року 4 запити.

Щодо категорії запитувачів, які зверталися до Житомирської митниці ДФС:

-                       12 запитів від фізичних осіб;

-                         4 запити від юридичних осіб;

-                         3 запит від представників засобів масової інформації.

У інформаційних запитах, що надійшли до митниці у звітному періоді,  запитувачі порушували питання щодо:

-           інформації про штатну та фактичну чисельність;

-           інформації з питань основних показників діяльності Житомирської митниці ДФС за 2013-2015 роки;

-           статистичні дані роботи митниці за період 2014-2015 роки;

-           надання переліку міжнародних пунктів пропуску на яких здійснюється митний контроль;

-           щодо результатів перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади“, які розміщені на веб-сайті ДФС;

-           про отримання копій декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру посадових осіб за 2014-2015 роки;

-           процедури митного оформлення в режимі “транзит“;

-           інформації щодо зупинення перебігу 10-денного строку транзитного перевезення у зв’язку з наявністю обставин непереборної сили,

-           експорту товарів з регіону;

-           кількості судових позовів, пред’явлених до Житомирської митниці ДФС та задоволених за 2015 рік та перше півріччя 2016 року, а також суми відшкодованих збитків, завданих Житомирською митницею ДФС;

-           відповідальність за порушення митних правил щодо не розмитнених    автомобілів;

-           про митний режим “тимчасового ввезення“;

За результатами розгляду посадовими особами Житомирської митниці ДФС всі запити задоволено та надано вичерпні відповіді. Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що всі опрацьовані у встановлений законом строк. 

Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:

- на поштову адресу:

Житомирська митниця ДФС

10003 Україна м. Житомир вул. Перемоги, 25

- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua

- факсом: (0412) 426-319; 

- телефоном: (0412) 418-950.

Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 год. до 13-00 год. та з 13-45 год. до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45год.)).