Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до Житомирської митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.10.2016 року

опубліковано 30 вересня 2016 о 16:52

Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію, що надійшли до Житомирської митниці ДФС за січень-вересень 2016 року відповідно Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації»

Відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”  за січень-вересень 2016 року до Житомирської митниці ДФС надійшло 13 інформаційних запитів, з них за вересень поточного року 1 запит.

 За формою подання:

-                     11 запитів електронною поштою;

-                       2 запити – засобами поштового зв’язку.

Щодо категорії запитувачів, які зверталися до Житомирської митниці ДФС:

-                       8 запитів від фізичних осіб;

-                       3 запити від юридичних осіб;

-                       2 запит від представників засобів масової інформації.

У своїх запитах на інформацію запитувачі найбільше цікавляться інформацією про штатну та фактичну чисельність Житомирської митниці ДФС, роботою міжнародних пунктів пропуску, деклараціями про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру посадових осіб за 2014-2015 роки, інформації з питань основних показників діяльності Житомирської митниці ДФС за 2013-2015 роки,  інформація щодо зупинення перебігу 10-денного строку транзитного перевезення у зв’язку з наявністю обставин непереборної сили, щодо експорту товарів з регіону, щодо кількості судових позовів, пред’явлених до Житомирської митниці ДФС та задоволених за 2015 рік та перше півріччя 2016 року, а також суми відшкодованих збитків, завданих Житомирською митницею ДФС, відповідальність за порушення митних правил щодо не розмитнених автомобілів. 

За результатами розгляду посадовими особами Житомирської митниці ДФС всі запити задоволено та надано вичерпні відповіді. Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що всі опрацьовані у встановлений законом 5-денний строк. 

Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:

- на поштову адресу:

Житомирська митниця ДФС

10003 Україна м. Житомир вул. Перемоги, 25

- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua

- факсом: (0412) 426-319; 

- телефоном: (0412) 418-950.

Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 год. до 13-00 год. та з 13-45 год. до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45год.)).