З метою забезпечення ефективної взаємодії між державою та бізнесом фахівці Головного управління ДПС у Житомирській області обговорили з представниками бізнесу актуальні питання податкового законодавства, зокрема, нарахування та сплату майнових податків, рентних платежів та екологічного податку; сучасні можливості та переваги електронних сервісів ДПС; роботу Офісу податкових консультантів; порядок взаєморозрахунків платників з бюджетом.
Захід відбувся у рамках регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу» в Житомирській обласній військовій адміністрації.
Микола Молодковець, начальник відділу адміністрування податку на майно та місцевих зборів з фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб, детально пояснив порядок нарахування та сплати майнових податків: земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельного податку, орендної плати.
Геннадій Вручинський – начальник відділу податків і зборів з юридичних осіб інших галузей управління оподаткування юридичних осіб розповів про особливості нарахування та сплати рентних платежів та екологічного податку.
Далі перейшли до сервісів, які безпосередньо полегшують життя платникам. Оксана Пахолюк, начальниця управління податкових сервісів, розповіла про можливості Електронного кабінету та наголосила на найактуальнішій опції — листування з контролюючими органами в електронному вигляді. Після подання простої заяви (кілька хвилин) уся кореспонденція з податковою надходить тільки в Електронний кабінет. Податкова активно переходить у цифровий формат, і бізнес все більше відчуває переваги електронних сервісів ДПС.
Також проінформували учасників заходу про роботу Офісу податкових консультантів та напрямки його роботи. Офіс податкових консультантів – це новий формат взаємодії між ДПС та платниками податків, який гарантує доступність, неупередженість, конфіденційність та якісний сервіс. Робота податкових консультантів демонструє новий рівень комунікації з платниками, направлений на аналіз конкретної ситуації запитувача та надання практичних роз’яснень. Консультаційна підтримка в Офісі податкових консультантів надається з усіх ключових напрямків: оподаткування фізичних та юридичних осіб, електронні сервіси та звітність, податкові спори, податковий борг тощо. За три місяці роботи Офісу за консультацією звернулось понад 400 представників бізнесу та громадян. Офіс податкових консультантів розташований за адресою: м. Житомир, площа Перемоги, 2.
Марія Кисельова, начальник управління економічного аналізу, ознайомила учасників про порядок взаєморозрахунків платників з бюджетом.
Діалог між податковою службою та бізнесом є одним з ключових інструментів для побудови успішного та стабільного партнерства. Він забезпечує прозорість, взаємну повагу та ефективне вирішення проблем.