Робота Комунікаційної податкової платформи довела свою якісну і ефективну комунікацію з представниками інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільнотою. Метою роботи платформи є визначення системних проблемних питань в діалозі та їх оперативне вирішення.
Під час чергової зустрічі, яка відбулась із представниками товариства, що здійснює діяльність в оптовій торгівлі іншими машинами й устаткованням, в.о. заступника начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Сергій Мелешко детально зупинився на ключових аспектах заповнення таблиці даних платника податку на додану вартість (далі — Таблиця).
Особливу увагу під час заходу було приділено питанню використання таблиці даних платника податків. Експерти роз’яснили важливість її своєчасного та коректного подання, а також надали практичні рекомендації щодо врахування або неврахування таблиці в процесі автоматизованого аналізу системи моніторингу відповідності. Наголошено, що таблиця даних є ефективним інструментом для уникнення блокування податкових накладних/розрахунків коригування, адже містить інформацію про специфіку господарської діяльності платника податків.
Головне управління ДПС у Житомирській області продовжує практику відкритого діалогу з платниками податків у форматі консультаційних зустрічей. Такі заходи спрямовані на підтримку суб’єктів господарювання, зокрема з питань зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН.
Також нагадуємо номери телефонів, за якими, у разі необхідності, можливо звернутися до консультаційного центру: (097) 001 18 57, (093) 421 37 90, (0412) 413 876, (0412) 413 882, 0 800 505 521 або за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7.