Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо стану розгляду звернень громадян за 9 місяців 2025 року

опубліковано 06 жовтня 2025 о 13:30

Протягом 9 місяців 2025 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 464 звернення від 584 громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість звернень збільшилась на 87 одиниць (січень-вересень 2024 року – 377 звернення від 422 громадян.

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 443 (95,5 відс.). Також надходили колективні звернення громадян – 5 (1,1 відс.) та анонімні – 16 (3,4 відс.).

Усі звернення за ознакою надходження поділяються на первинні – 431 (92,9 відс. ),  повторні – 16 (3,4 відс.), дублетні – 9 (1,9 відс.) та неодноразові - 8 (1,8 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою, через мережу «Інтернет», засобами електронного, телефонного зв’язку – 343 звернень;

через органи влади – 12 звернень;

від інших органів, установ, організацій – 109.

Аналіз свідчить, що всі 464 звернення стосувались фінансової, податкової політики.

За соціальним статусом заявників надійшло від: пенсіонерів – 15 звернень, селян – 4 звернення, військовослужбовців – 2 звернення, осіб, що позбавлені волі – 2 звернення, від журналіста, робітника, державного службовця по 1 зверненню. Решта 557 громадян у зверненнях не зазначили свій соціальний статус.

За категоріями авторів звернень встановлено: учасники бойових дій – 9 звернень, особи з інвалідністю ІІ групи – 4 звернення, внутрішньо переміщені особи – 2 звернення, дитина війни - 1 звернення, особа з інвалідністю ІІІ групи – 1 звернення, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 1 звернення. Решта 565 громадян у зверненнях не зазначила свій соціальний статус.

За територіальною ознакою найбільше звернень протягом звітного періоду надійшло від жителів таких населених пунктів та областей: Житомирської – 314, м. Києва – 35, Київська область - 21. Решта звернень надходили від жителів Одеської області – 6 звернень, Харківської – 4 звернення, Вінницької,  Львівської та Полтавської областей – по 3 звернення, Чернігівської області - 2 , Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Сумської, Черкаської та Полтавської областей – по 1 зверненню, у 66 зверненнях не визначено область.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

місцевих податків –126 звернень (27,2 відс.);

контрольно-перевірочної роботи – 110 звернень (23,7відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 79 звернень (17,0 відс.);

реєстрації та обліку платників – 51 звернення (11,0 відс.);

реєстраційних номерів облікових карток платників податків –18 звернень (3,9 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 80 звернень (17,2 відс.). 

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС вирішено позитивно 242 звернення (52,2 відс.), дано роз’яснення на 136 звернень (29,3 відс.), повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) – 40 звернень (8,6 відс.), направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону № 393 – 12 звернень (2,6 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 34 (7,3 відс.).

Станом на 01 жовтня 2025 року 19 звернень знаходились на розгляді в ГУ ДПС, так термін виконання не настав.

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущенні порушень.