Протягом січня-вересня 2025 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 109 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі:   
        - від фізичних осіб – 95 запити;   
        - від юридичних осіб – 14 запитів.   
        Запитувачів цікавила інформація щодо:   
        - обліку платників податків (у т.ч. питання щодо отримання РНОКПП або відмови від нього через релігійні переконання) – 26;   
        - діяльності ДПС та її посадових осіб (у т.ч. дотримання трудового законодавства: нарахування з/п працівникам ДПС, надання роз’яснення діяльності ДПС та її територіальних органів) – 12;   
        - сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 11;   
        - нарахування та сплати податків – 10;   
        - сплати податку на землю – 9;   
        - отримання документів, довідок – 7;   
        - оподаткування доходів ФО та їх декларування (у т.ч. сплата військового збору) – 6;   
        - надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом) – 6;   
        - оподаткування податком на додану вартість ( у т.ч. невиконання судових рішень щодо реєстрації ПН в ЄРПН, зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН відповідно до Критеріїв оцінки ступеня ризиків) – 5;   
        - отримання документів, довідок, рахунків – 5;   
        - проведення перевірок СГ або ФОП – 4;   
        - подання звітності та технічні проблеми при реєстрації ПН в ЄРПН – 4;   
        - застосування норми ПКУ – 2;   
        - застосування податкової застави – 2.   
        Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:   
        79 запитів задоволено, з наданням інформації;   
        у задоволенні 26 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;   
        3 запити запитувачами було відкликано;   
        1 запит направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939, у зв’язку з тим, що ГУ ДПС не володіє запитуваною інформацією.   
        Протягом січня-вересня 2025 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.