Сьогодні в рамках роботи Комунікаційної податкової платформи в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбулась зустріч з керівними особами товариства, що здійснює діяльність в галузі вантажного автомобільного транспорту.
В ході діалогу в.о. заступника начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Сергій Мелешко детально зупинився на причинах зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, правильності надання пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Рекомендовано, що у разі зупинки реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до неї, насамперед слід направити до контролюючого органу пояснення та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції, відображеної у ПН/РК.
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Формат конструктивного діалогу, який здійснює Комунікаційна податкова платформа, сприяє позитивному результату. Електронна скринька для звернень: zt.ikc@tax.gov.ua