Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про переваги листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі розповіли під час вебінару

опубліковано 12 вересня 2025 о 15:03

У сучасних умовах цифрової трансформації все більше державних сервісів переходить в електронну площину. Одним із важливих елементів цифровізації стало впровадження електронного листування між контролюючими органами та платниками податків. Це дозволяє не лише прискорити обмін інформацією, а й зробити його більш прозорим, зручним та контрольованим. 

Про переваги листування з контролюючими органами в електронному вигляді платникам податків в ході онлайн-вебінару розповіла начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області Оксана Пахолюк. 

Оксана Пахолюк проінформувала учасників, що для зручності платників та з метою підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами, ДПС запровадила листування з платниками податків в електронному вигляді через Електронний кабінет. Для цього необхідно подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. 

Зазначила,  що Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при  наданні послуг. Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.    

Також звернула увагу, що з метою забезпечення якісної інформаційної підтримки бізнесу, підвищення податкової обізнаності підприємців та професійної комунікації з бізнесом в ГУ ДПС офіційно розпочав роботу Офіс податкових консультантів, в якому кожен підприємець має можливість отримати якісну консультацію, розібратися в законодавчих змінах і уникнути податкових ризиків. Офіс працює за адресою м. Житомир, майдан Перемоги, 2. 

Піл час обговорення присутнім було надано рекомендації щодо поетапного подання Заяви через Електронний кабінет та надано відповіді на всі питання, що цікавили учасників.

Слідкуйте за сайтом Головного управління ДПС у Житомирській області, доєднуйтесь до майбутніх вебінарів!