- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 09 вересня 2025 о 11:49

За січень-серпень 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 38 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: сплати податку на землю; обліку платників податків; проведення перевірок; сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; повернення надміру сплачених сум грошових зобов’язань; оподаткування доходів ФО та їх декларування (у т.ч. одноразове (спеціальне) добровільне декларування та сплата військового збору); надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом); сплата ЄСВ.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість звернень збільшилась на 21 одиницю (січень-серпень 2024 року – 17 звернень).
Станом на 01.09.2025 року усі звернення, які надійшли до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», своєчасно опрацьовані та розглянуті.