Надання інформаційної підтримки платникам щодо алгоритму дій для виключення з переліку ризикових – у пріоритеті роботи податкової служби.
Сьогодні, у межах роботи Комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Житомирській області, відбулася зустріч за участі начальника управління оподаткування юридичних осіб Надії Олійник, в.о. заступника начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Сергія Мелешка та представників приватного підприємства, що займається вирощуванням зернових культур.
Під час зустрічі детально зупинились на переліку документів необхідних для подання з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо виключення платника з переліку ризикових.
Також обговорили питання зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, правильність надання пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Такий формат комунікації є частиною постійної роботи Головного управління ДПС у Житомирській області, забезпечує постійний діалог з бізнесом та допомагає уникнути ризиків у їх роботі.
Нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у Житомирській області працює Комунікаційна податкова платформа. Для якісної та оперативної комунікації надішліть запит на електронну скриньку – zt.ikc@tax.gov.ua, і фахівці податкової обов’язково з Вами зв’яжуться.