Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо стану розгляду звернень громадян за І півріччя 2025 року

опубліковано 04 липня 2025 о 11:17

Протягом 1 півріччя 2025 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 256 звернень від 376 громадян.

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 243 (94,9 відс.). Також надходили колективні звернення громадян – 5 (1,95 відс.) та анонімні – 8 (3,1 відс.).

Усі звернення за ознакою надходження поділяються на первинні – 237 (92,6 відс. ),  повторні – 8 (3,1 відс.), дублетні – 8 (3,1 відс.) та неодноразові -3 (1,2 відс.).

За формою надходження отримано:

від громадян поштою, через мережу «Інтернет», засобами електронного, телефонного зв’язку – 179 звернень;

через органи влади – 12 звернень;

від інших органів, установ, організацій – 65.

Аналіз свідчить, що всі 256 звернень стосувались фінансової, податкової політики.

За соціальним статусом заявників надійшло від: селян – 4 звернення, військовослужбовців – 2, пенсіонерів – 3, осіб, що позбавлені волі – 2. Решта 365 громадян у зверненнях не зазначили свій соціальний статус.

За категоріями авторів звернень встановлено: учасники бойових дій – 6 звернень, внутрішньо переміщені особи – 2 звернення, особи з інвалідністю ІІ групи – 1звернення, дитина війни       - 1 звернення. Решта 366 громадян у зверненнях не зазначила свій соціальний статус.

За територіальною ознакою найбільше звернень протягом звітного періоду надійшло від жителів таких населених пунктів та областей: Житомирської – 181, м. Києва – 23. Решта звернень надходили від жителів Харківської області – 4 звернення, Київської та Львівської областей – по 3 звернення, Вінницької, Донецької, Одеської та Полтавської областей – по 1 зверненню, у 39 зверненнях не визначено область.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосувалися, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи – 76 звернень (29,6 відс.);

місцевих податків –51 звернення (19,9 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 46 звернень (18,0 відс.);

реєстрації та обліку платників – 25 звернень (9,8 відс.);

реєстраційних номерів облікових карток платників податків –14 звернень (5,5 відс.);

інших питань, що належать до компетенції ДПС – 44 звернення (17,2 відс.). 

За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС вирішено позитивно 115 звернень (44,9 відс.), дано роз’яснення на 78 звернень (30,5 відс.), повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) – 19 звернень (7,4 відс.), направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону № 393 – 6 звернень (2,3 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 19 (7,4 відс.).

Станом на 01 липня 2025 року 19 звернень знаходились на виконанні в ГУ ДПС.

Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.