Робота Комунікаційної податкової платформи довела свою якісну і ефективну комунікацію з представниками інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільнотою. Метою роботи платформи є визначення системних проблемних питань в діалозі та їх оперативне вирішення.
Сьогодні, під час чергової зустрічі, яка відбулась із представником фізичної особи – підприємця, що здійснює діяльність у галузі вантажного та автомобільного транспорту, начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Олександр Кириченко детально зупинився на ключових аспектах заповнення таблиці даних платника податку на додану вартість (далі — Таблиця).
Зокрема, було детально проаналізовано діяльність підприємства та надано покрокові рекомендації щодо правильного заповнення та подання Таблиці. Акцентовано увагу на необхідності надання разом із Таблицею письмового пояснення із посиланням на податкову та іншу звітність платника.
Ще один важливий момент який варто врахувати: Таблиця може подаватися як у разі зупинення податкової накладної, так і на випередження - без наявного факту блокування реєстрації, що дозволить бізнесу уникнути зупинення реєстрації податкових накладних.
Головне управління ДПС у Житомирській області продовжує практику відкритого діалогу з платниками податків у форматі консультаційних зустрічей. Такі заходи спрямовані на підтримку суб’єктів господарювання, зокрема з питань зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН.
Також нагадуємо номери телефонів, за якими, у разі необхідності, можливо звернутися до консультаційного центру: (097) 001 18 57, (093) 421 37 90, (0412) 413 876, (0412) 413 882, 0 800 505 521 або за адресою: м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7.