У Головному управлінні ДПС у Житомирській області звертають увагу громадян, які у 2024 році здійснювали витрати на благодійність, що нормами Податкового кодексу передбачено право на податкову знижку за такими витратами. 
    Для того, щоб скористатись таким правом, необхідно щоб були виконані такі умови: 
    - кошти або майно були передані тільки неприбутковим організаціям, які: зареєстровані в Україні; 
    - внесені до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі коштів або майна; 
    - знижка надається на суму витрат, які не перевищують 4 % загального оподатковуваного доходу платника податків за звітний рік; 
    - витрати мають бути підтверджені відповідними документами (квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери; копії договорів (за наявності)). Крім того, документи мають містити інформацію про благодійника та отримувача внеску. 
    ·           
    При цьому копії підтверджуючих документів подаються разом з податковою декларацією. Оригінали документів не подаються, але зберігаються у платника протягом строку давності. На вимогу контролюючого органу, платники мають надати документи, які підтверджують доходи або витрати для податкової знижки. 
    Якщо ж переказ було здійснено на особисті рахунки волонтерів – така сума не враховується у податковій знижці. Внески на спеціальні рахунки, наприклад, Національного банку України або UNITED24, не дають права на знижку, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями. 
    Подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році, можна до 31 грудня 2025 року. Для цього можна скористатись зручними електронними сервісами податкової служби - Електронним кабінетом платника або мобільним застосунком “Моя податкова”