- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 08 травня 2025 о 11:32

За січень-квітень 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 22 звернення.
Вказані звернення стосувались, зокрема: надання інформації про наявність податкового боргу; сплати податку на землю; обліку платників податків; проведення перевірок; надання інформації про наявність податкового боргу; сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; повернення надміру сплачених сум грошових зобов’язань.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість звернень збільшилась на 12 одиниць (січень-квітень 2024 року – 10 звернень).