Протягом січня-квітня 2025 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 56 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі: 
    - від фізичних осіб – 53 запити;  
    - від юридичних осіб – 3 запити. 
    У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість запитів збільшилась на 11 одиниць (січень-квітень 2024 року – 45 інформаційних запитів). 
    Запитувачів цікавила інформація щодо: 
    - обліку платників податків (у т.ч. питання щодо отримання РНОКПП або відмови від нього через релігійні переконання) – 11; 
    - сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 10; 
    - діяльності ДПС та її посадових осіб (у т.ч. дотримання трудового законодавства: нарахування з/п працівникам ДПС, надання роз’яснення діяльності ДПС та її територіальних органів) – 8; 
    - отримання документів, довідок – 7; 
    - нарахування та сплати податків – 7; 
    - проведення перевірок СГ або ФОП – 4; 
    - сплата податку на землю – 3; 
    - подання звітності та технічні проблеми при реєстрації ПН в ЄРПН – 2; 
    - надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом) – 1; 
    - оподаткування податком на додану вартість ( у т.ч. невиконання судових рішень щодо реєстрації ПН в ЄРПН, зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН відповідно до Критеріїв оцінки ступеня ризиків) – 1; 
    - оподаткування доходів ФО та їх декларування – 1; 
    - надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом) – 1. 
    Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію: 
    - 39 запитів задоволено, з наданням інформації; 
    - у задоволенні 14 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення; 
    - 1 запит платником було відкликано; 
    - 2 запити станом на 01.05.2025 знаходиться на виконанні. 
    Протягом січня-квітня 2025 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.