Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо запитів на отримання публічної інформації протягом січня-квітня 2025 року

опубліковано 07 травня 2025 о 11:43

Протягом січня-квітня 2025 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 56 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі:

- від фізичних осіб – 53 запити; 

- від юридичних осіб – 3 запити.

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість запитів збільшилась на 11 одиниць (січень-квітень 2024 року – 45 інформаційних запитів).

Запитувачів цікавила інформація щодо:

- обліку платників податків (у т.ч. питання щодо отримання РНОКПП або відмови від нього через релігійні переконання) – 11;

- сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 10;

- діяльності ДПС та її посадових осіб (у т.ч. дотримання трудового законодавства: нарахування з/п працівникам ДПС, надання роз’яснення діяльності ДПС та її територіальних органів) – 8;

- отримання документів, довідок – 7;

- нарахування та сплати податків – 7;

- проведення перевірок СГ або ФОП – 4;

- сплата податку на землю – 3;

- подання звітності та технічні проблеми при реєстрації ПН в ЄРПН – 2;

- надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом) – 1;

- оподаткування податком на додану вартість ( у т.ч. невиконання судових рішень щодо реєстрації ПН в ЄРПН, зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН відповідно до Критеріїв оцінки ступеня ризиків) – 1;

- оподаткування доходів ФО та їх декларування – 1;

- надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом) – 1.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

- 39 запитів задоволено, з наданням інформації;

- у задоволенні 14 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

- 1 запит платником було відкликано;

- 2 запити станом на 01.05.2025 знаходиться на виконанні.

Протягом січня-квітня 2025 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.