Вкотре сьогодні, в межах Комунікаційної податкової платформи в Головному управлінні ДПС у Житомирській області проведено зустріч з питань роз’яснення порядку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» за участі фахівців управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків з директором та бухгалтером підприємства, що здійснює діяльність у виробництві олії та тваринних жирів.
Під час чергової зустрічі, платником надано перелік первинних документів та регістри бухгалтерського обліку для врегулювання питання залишків продукції, а також щодо допущених помилок підприємства та спільними зусиллями створено дорожню карту вектори розвитку
Крім того, порушено питання, щодо сумлінного дотримання норм Порядку № 1165 та детально ознайомлено з його алгоритмами.
Нагадаємо, що Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Житомирській області продовжує активно працювати задля якісної та оперативної комунікації з представниками бізнес-спільноти та громадськості.
Якщо у вас виникли питання, надішліть запит на електронну скриньку платформи zt.ikc@tax.gov.ua і наші фахівці оперативно нададуть зворотній зв’язок.